Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Supportem yoshi.rar

davoolsky*
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Witam, z tej strony Starszy Redaktor @Davvv_13 z Redakcji 4Life News. Zapraszam do przeczytania wywiadu z Supportem @yoshi.rar!

5D4B3bb.png

rAcdxGe.gif

5D4B3bb.png

D -Davvv_13
y - yoshi.rar

5D4B3bb.png

D: Witam, z tej strony Starszy Redaktor Davvv_13 z Redakcji 4Life News. Mam do Ciebie kilka pytań, czy zechciałbyś udzielić odpowiedzi?
y: Pewnie, z chęcią na nie odpowiem.

D: Super! Na początku rozmowy chciałbym poprosić Cię, abyś powiedział coś o sobie oraz o swoich zainteresowaniach.
y: No to zaczynając od samego początku, nazywam się Kacper, mam 18 lat, mieszkam w województwie pomorskim i jestem w ostatniej klasie technikum samochodowego. Interesuję się motoryzacją i temu poświęcam praktycznie każdą wolną chwilę w swoim życiu, służbami mundurowymi oraz sportami. Głównie jazda na rowerze jest w moim kręgu zainteresowań.

D: Przechodząc do sceny MTA, jak, kiedy i dlaczego trafiłeś na serwer MTA 4Life?
y: Swoją przygodę z 4Life'em rozpocząłem 08.04.2021 r. Trafiłem na niego całkowicie przypadkiem. To był moment, w którym dopiero zaczynałem swoją przygodę z grami komputerowymi. Po prostu gdzieś na YouTube trafiłem na kilka filmów z MTA, więc postanowiłem to pobrać. Wpisałem w internecie „dobry serwer MTA” i wyskoczył mi właśnie 4Life, więc zdecydowałem się na nim stworzyć swoją historię, która trwa aż po dziś dzień.

D: Jak wyglądały Twoje początki na serwerze i jak je wspominasz?