Skocz do zawartości
  • Aby w pełni korzystać z forum musisz się zarejestrować i zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj.
    Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz wątek w dziale Pomoc z synchronizacją konta.

4Life News - Wywiad z Dyrektorem Studia Filmowego Makgor.WPL

Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5wNnuaX.png

Witam, z tej strony Starszy Redaktor @XKrakroX z Redakcji 4Life News! Zapraszam was do przeczytania wywiadu z Dyrektorem Studia Filmowego @Makgor.WPL

5D4B3bb.png

rEZS9WI.gif

5D4B3bb.png

X - XKrakroX
M - Makgor

5D4B3bb.png

X - Witam, z tej strony Starszy Redaktor XKrakroX z Redakcji 4Life News. Czy zechciałbyś udzielić wywiadu?
M - Siemanko, w sumie czemu nie?

X - Świetnie! W takim razie na sam początek opowiedz coś o sobie.
M - Jestem Jakub, mam 20 lat a na serwerze znacie mnie jako Makgor.WPL. Z zawodu jestem grafikiem komputerowym oraz poligrafem. Na co dzień pracuje w agencji reklamowej, tworzę grafiki, ale też buduje reklamy od podstaw. Moimi największymi zainteresowaniami są samochody, podróże samochodowe oraz rowerowe, interesuje się również koszykówką, ale to tak bardziej rekreacyjnie. Natomiast moim marzeniem jest zbudowanie własnoręcznego kampera z busa i objechanie nim całej Europy wraz z dziewczyną.

X - Rozumiem. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
M - W wolnym czasie lubię sobie wyjść ze znajomymi, pogrzebać przy moich samochodach na podwórku, pograć w gry, natomiast najbardziej to lubię czytać książki ewentualnie słuchać podcastów o tematyce kryminalnej.

X - Skąd pomysł na granie w MTA? Ktoś ci powiedział o tym, że istnieje coś takie, jak to wyglądało?
M - Pomysł narodził się sam tak naprawdę z nudy. O istnieniu MTA nie wiedziałem natomiast, oglądałem jakieś stare filmiki, gdzie ludzie grali na SAMP. Po kilku latach z nudy stwierdziłem, że też spróbuje.

X - Jak trafiłeś na serwer 4Life?